Escape from Elba

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - lesterdog

Pages: [1] 2 3 ... 33
1
Basketball / Re: Knicks
« on: November 20, 2019, 12:47:10 PM »
career starts

Elfrid 298
Dennis 119
Frank   34

Add 50 more to each. Or 80. Or 100. What changes for whom. Who is going to be where in terms of helping a team win? I know where I'd put my money. Y'all can yapyap.

2
Basketball / Re: Knicks
« on: November 17, 2019, 08:19:22 AM »
How many minutes in the 4th?

Don't be lazy -- look it up if you want to know.
Jr. Smith came in just under the 5 min mark in the 3Q.
Committed 2 fouls and missed 2 shots.
Gets pulled with 1 min left after getting his 5th foul.

......

Kill Fizz for genuine mistakes, not bog standard foul management.

And bog standard end game common sense...during the 3 min Djr. 3rd quarter check-in, a 13 point lead evaporated completely

3
Basketball / Re: Knicks
« on: November 16, 2019, 01:30:38 PM »

Also Fizz fucking sucks.


We can't let the Joy and Glory of the Mavs game overshadow this essential truth and he really makes it worse every time he opens up that pie hole:

"I don't hear anybody b*tching about Houston isolating, they hold the ball the whole game but they score 1,000 points"

https://twitter.com/sny_knicks/status/1195122163600297986


*** Harden anyone?....and it's still a f'ing unwatchable horror no matter how many f'ing points they score . #DisgracingTheGame #FU-D'Antoni #Can'tWaitForTheNextChoke

5
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:57:29 PM »
yup, yup, no doubt...special


*** and he didn't hurt us at the end for second straight game cause...


****Ok, well..just a little bit

6
!

7
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:49:32 PM »
FRANK = G.O.A.T

*** nice change of heart by Fuckwhale to put him back in!

uh-oh.....game isn't over...will Luca throw up a ball that KP will tip in for a three?

8
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:48:52 PM »
Knicks of the Year

9
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:48:08 PM »
Would be damn unusual for a Knick if he does!

10
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:47:03 PM »
LEADER!!!

Don't make him out to be Bernard King...he giveth and he taketh away. Give him credit but his previous 2 shots were shit decisions.

And at least our "leader" hasn't stolen Bernard's number!

11
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:46:07 PM »
LOL..you way too funny, Kam, speaking of team defense..was there no help in front of the basket right now?

12
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:43:42 PM »
and our leader, leads, waves off Barrett and SPLASH

13
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:43:09 PM »
nope..wasn't his man..he came in from the 3p line..Frank had already done his job

14
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:40:46 PM »
fffff....whose man was curry and didn't box... ...Barrett?



15
Basketball / Re: Knicks
« on: November 14, 2019, 10:36:24 PM »
Clown show? Lol...u so silly. That's exactly what he's supposed to do. Was a good look.

Pages: [1] 2 3 ... 33